First response to my personal email to Mr. Vincent Sheridan, CEO of the VHI.
Thank you for your e-mail enquiry.Â
Â
Due to the unprecendented response we have received to the letter from our CEO, to our customers regarding Risk Equalisation and Community Rating, we wish to advise you that the service level for our e-mail service has been extended to 3 working days. We hope to return to our normal service of replying within one working day as soon as possible.
Â
You may find the information you need on our website, at http://www.vhi.iejavascript:ol('http://www.vhi.ie');javascript:ol('http://www.vhi.ie');javascript:ol('http://www.vhi.ie');.
For any further contacts please quote 153555, which is the unique interaction I.D. associated with your email enquiry.
Â
Yours sincerely
Â
Customer Service Department
Vhi Healthcare
Â
Buíochas as d'fhiosrú rphoist. Tá sé mar aidhm againn freagra a chur ar fáil laistigh d'aon lá oibre amháin.
Â
Idir an dá linn, más mian leat labhairt le duine d'ár gcomhairleoirí seirbhíse do chustaiméirí glaoigh ar ár n-uimhir sábháil ghnó - 1850 44 44 44.
Â
D'fhéadfaidh teacht ar an eolais atá uait féadfaidh tú ar ár suíomh gréasáin ag http://www.vhi.ie . Má bhíonn a thuilleadh teagmhálacha agat luaig an uimhir idirghníomhach atá comhcheanglaithe le d'fhiosrú phoist.
Â
Más rud é gur mhaith leat freagra a fháil as Gaeilge, seol d'fhiosrú arís, agus iarr orainn amhlaidh a dhéanamh le do thoil. Beidh áthas orainn freagairt dá réir.
Â
Le meas
Â
Comhairleoir Seirbhíse do Chustaiméirí
Vhi Cúram Sláinte"
Â